Έχοντας ολοκληρώσει τη διόρθωση 100 γραπτών τα συμπεράσματα και τα προβλήματα που βγάζω από τη διόρθωση μέχρι στιγμής μπορούν να επαυξηθούν και με τα ακόλουθα:
α) Στην ερώτηση Β1 υπάρχει βαθιά αδυναμία κατανόησης της φράσης. Η αδυναμία οφείλεται κυρίως στον αποσπασματικό χαρακτήρα της φράσης, στην έλλειψη σχέσης με το υπόλοιπο κείμενο και επομένως συνιστά λάθος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι όλα τα γραπτά στη Β1 κινούνται στο 4-5/10. Δύο ή τρία γραπτά από τα εκατό βαθμολογήθηκαν με 9 ή 10. Υπάρχουν και πολλά που είναι στο 00.
β) Στο α΄ερώτημα της παραγωγής λόγου υπάρχει το πρόβλημα της σύγχυσης μεταξύ της προσφοράς του διαδικτύου στη γνώση και της προσφοράς του στην πληροφόρηση, στην ενημέρωση. Εδώ θα γεννηθούν αρκετές αναβαθμολογήσεις από διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης.
γ) Πολλοί μαθητές δεν λαμβάνουν υπόψη τους ούτε ανταποκρίνονται στο επικοινωνιακό πλαίσιο της ομιλίας.
Θα δείξω τις επόμενες μέρες πώς αναλύουμε το Β1 ειδικά το φετινό αλλά και γενικότερα.
α) Στην ερώτηση Β1 υπάρχει βαθιά αδυναμία κατανόησης της φράσης. Η αδυναμία οφείλεται κυρίως στον αποσπασματικό χαρακτήρα της φράσης, στην έλλειψη σχέσης με το υπόλοιπο κείμενο και επομένως συνιστά λάθος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων. Αυτό αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι όλα τα γραπτά στη Β1 κινούνται στο 4-5/10. Δύο ή τρία γραπτά από τα εκατό βαθμολογήθηκαν με 9 ή 10. Υπάρχουν και πολλά που είναι στο 00.
β) Στο α΄ερώτημα της παραγωγής λόγου υπάρχει το πρόβλημα της σύγχυσης μεταξύ της προσφοράς του διαδικτύου στη γνώση και της προσφοράς του στην πληροφόρηση, στην ενημέρωση. Εδώ θα γεννηθούν αρκετές αναβαθμολογήσεις από διαφορετικά κριτήρια αξιολόγησης.
γ) Πολλοί μαθητές δεν λαμβάνουν υπόψη τους ούτε ανταποκρίνονται στο επικοινωνιακό πλαίσιο της ομιλίας.
Θα δείξω τις επόμενες μέρες πώς αναλύουμε το Β1 ειδικά το φετινό αλλά και γενικότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου